شانس آوردم وگرنه...؟؟؟؟!چی میشد؟!!
 
هنر جرم نیست...
لطفا به دوستی بیاندیشید...
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:7 ::  نويسنده : سایه

قضیه این عکس ناجور نیست ام خیلی جور هم نیست...

رفته بودم دم شهرداری خودمو خالی کنم نگو اینا قایم شدن

ولی باز من باهوش بودم خودمو نجات دادم...

یه موتوری وایستاد گفت اینا چیه مینویسی...

گفتم ربطی نداره بفرمایید...!

نگو یارو ماموره

پیاده شد دستمو گرفت بیسیم زد بیان ببرنم

ولی باز پارکور بلد بودن اینجا بدرد میخوره

کت یه دیوارو گرفتم رفتم اونور فقط دویدم

نفهمیدم کجا رفتم

فقط خوش شانس بودم که تونستم غیب شم

شانس آوردما...!

فعلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر جرم نیست... و آدرس s.d.g.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
 
 
افزایش آمار سایت